Blurb!

“Pia!”

Mak Leha muncul.

“Ada apa ni Ecah?”

“Kami tak kira mak cik, kami nak bersemuka jugak dengan Sofia!” Ecah terus masuk dalam rumah sehingga terpaksa melanggar adab. Dia mencerobohnya.

“Ecah, kenapa ni?” Soal Mak Leha. Yati dan Tikah pula menurut langkah Aisyah.

Sofia keluar dari kamarnya dan berdiri menghadap mereka. Sofia hanya berkerut dahi memandang mereka. Dia tidak berkata apa-apa malah diam sahaja. Laju Aisyah menarik tangan Sofia untuk dibawa keluar.

“Pia! Kau tengok la rumah tu! Zana mati di situ! Kau faham tak?!” Bentak Aisyah.

“Ecah, sabar.” Yati cuba tenangkan Aisyah yang seperti dirasuk. Tikah pula cuak. Dia sendiri pun tak sangka kehilangan Zana rupanya berakhir dengan sebuah kematian.

Sofia diam.

“Ecah, makcik pun tak sangka tapi apa kena mengena dengan anak mak cik?” Mak Leha tidak mahu Aisyah cepat membuat tuduhan.

“Tak apa mak, biarkan kami dekat sini.” Sofia mahu ibunya beredar. Sofia mengorak langkah dan pergi ke halaman lebih depan. Aisyah, Yati dan Tikah ikut. Dengus nafas Aisyah yang berombak kencang belum lagi reda.

“Apa lagi yang nak kau katakan Pia? Kau memang dah tak pedulikan kami!” Tuduh Aisyah melulu. Memang itu yang dirasakan sejak awal-awal lagi.

Sofia diam dan masih berdiri membelakangi mereka. Bola matanya menatap rumah itu. Mahu atau tidak dia terpaksa mengatakan hal sebenarnya. Dia mengutip kekuatan agar mereka semua bersedia mendengar apa yang bakal diperkatakan nanti.

Ikuti kisah Buruk hingga ke akhirnya...

APA KATA MEREKA

$ads={1}






4 kali khatam baca naskah Buruk



Bro Fai Youtuber Malam Mistik




TEMPAHAN BUKU SERAM BURUK KINI DIBUKA UNTUK SETERUSNYA


Harga senaskah
RM38.00 Semenanjung Malaysia

Harga senaskah
RM43.00 Sabah / Sarawak

HARGA TERMASUK KOS PENGHANTARAN
Setiap pembelian akan mendapat HADIAH PERCUMA daripada saya.

Cara buat pembayaran adalah melalui: 

  • No. Akaun: 162405049539
  • Bank: Maybank
  • Nama: Mohd Rashid bin Salim

Sertakan slip bayaran dan hantar butiran anda ke wasap saya :
Tempahan ini akan ditutup pada 31 Mei 2021

Terima kasih kerana mendukung penulisan saya. ^_^
Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditinggalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komenlah dengan berhemah serta ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni.

Kirim Komen

Terbaru Lebih lama